Iksu.

Guuuuuu va ja är dålig på skriva, nånstans inom mig ligger tanken på att skriva o gnager varje dag. Tyvärr är jag nog helt enkelt för lat för att göra det. Eller så är mitt liv så grymt tråkigt att jag inte har något liv att skriva om. Av de två anledningarna så hoppas jag nog på att den första är sann!

Idag har jag skaffat guldkort på iksu, behöver jobba på den där latheten :P Hoppas bara att suget att träna inte försvinner lika fort som suget på att blogga, för då måste jag nog gå till farbror doktorn och kolla upp vad som inte står rätt till. Som tur är så har jag världens bästa träningskompis, Marie! Så vi ska nog peppa igång varandra. HUr som  hellst så var vi på vårat första pass idag, Bodybalance. Vi kämpade på bra, tyckte vi, om vi gjorde rätt, har vi ingen aning om... Men kul var de! Så på torsdag väntar Core och antingen bodypump eller afrodance. Nu jävlar!

På fredag så ska jag o lövenbrudarna åka till sundsvall, inte helt oväntat så ska vi gå på ikea. Viktigaste anledningen att vi ska dit är ju för att vi ska se världens bästa lag spela hockey. Äntligen är hockeyn igång, som jag har väntat! Grabbarna var idag i lycksele och spelade. Vasa stod för motståndet men Löven vann efter straffar. Rätta takter!

Nu har oxå pluggandet satt igång, så man får hoppas på de bästa! ;)

Just ja! Jag har ju fått tag på en jättenfin lägenhet! Från den första september bor jag officiellt i norrlands huvudstad. ägenheten ligger dock på carlshem men de ska väl inte va några problem hoppas jag. Kan inte hitta nån finare lägenhet för de priset. Nu räknar man dagarna tills man flyttar, synd bara att de ska gå så sakta. Tyvärr så är de väl så me allt man längtar till.. hockeyn, lönen osv. Sen när man väntar på nå man inte vill göra, typ gå till tandläkaren, går tiden jättefort! Om jag fortsätter på samma spår så fyllde jag ju år igår, hela nummer 21! Den dagen tog slut lika fort som den kom...

Imorgon blir de nog mycke plugg och OS-tittande, HEJA SVERIGE!

Förresten... Bli medlem o få gratis presentkort på kicks! http://www.gratismakeup.se/Register.asp?r=72039

Kommentarer
Postat av: Annelie

Jaa, det kan nog behövas! Jag lovar att höra av mig! Kram.

2008-08-19 @ 22:10:18
URL: http://annielie.webblogg.se/
Postat av: Annelie

Det finns en utmaning till dig i min blogg!

2008-09-18 @ 22:12:48
URL: http://annielie.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0