Mama, I'm coming home!

Jag vet att de va jättelängesen ja skrev nu.... Jag va visst inte så duktig på skriva ofta som jag trodde jag sku va :P Jag har iaf haft en kort men skön semester! Bilen åkte ner mot dalarna. 90-årskalas stod på programmet. Pappa har fyllt 50 o Anna 40 så dom slog ihop sina kalas till ett jättestort me grillat vildsvin o massor av alkohol. Riktigt trevligt men det bästa var nog ändå att få träffa min lilla systerson Liam, som verkligen är världens finaste! Åsså fick jag ju träffa lilla Vittra! Våran ursöta taxvalp som är en riktig knähund! Sen måste jag ju erkänna att ja kanske skämde bort henne lite oxå, va nog därför hon inte lämnade mitt knä ;) Hade några jättesköna dagar med familj, hästar o hundar innan jag packade resväskan o drog vidare till stooooorschtaaan! Hälsade på syster o Olov o lilla underbara Liam ett dygn innan jag flög hem till Umeå.

Nu var det äntligen dax!! VÄNNÄSDAGARNA! Riktigt kul var de o träffa alla. Tack Lina för sängplatsen! Åkte massor av karusell o drack massor me sportdryck =) Guuu va ja har saknat alla där hemma. Därför har jag nu bestämt mig för att flytta hem! Jag kommer så fort jag får tag i en lgh! hem o göra Ume osäkert! ;)




Kommentarer
Postat av: Frida

Haha alltså seriöst, bilden på anna och lina. wtf?? haha :)

2008-08-07 @ 12:35:57
URL: http://friidaboman.blogg.se/
Postat av: sandra

Hej, inte visste jag att du bloggade.

dina färger är väldigt starka, det är näst intill omöjligt att läsa :)haha hur är läget?

2008-08-12 @ 09:10:18
URL: http://repreptilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0