Back in bed.

Min gamla alltså... Länge sen jag skrev nu! Kanske beror på allt som hänt senaste tiden. Hur som hellst har jag blivit singel =/ Känns tungt men ja vet att de var rätt. Sen vad som händer i framtiden vet man ju aldrig. O undrar ni varför så fråga, så kanske jag svarar. Så nu bor jag i en egen lgh i burträsk i alla fall tills jag jobbat klart här. Sen bär det nog av med flyttlasset till umeå, men man vet aldrig :P

Jag vill passa på att säga grattis till min underbara lillasyster som tog sig in på lärlingsfrisör! Äntligen får du göra de du vill!

Nästa fredag bär de av ner mot dalarna. Ska bli riktigt skönt me lite semester. Åsså blir de ju storkalas!

Annars bara jobbar o jobbar jag. Det är iofs skönt att man slipper tänka på annat.. o va ensam i den här kalla lägenheten...

Nä nu ha ja slut på fantasi! Synd att ryssarna åkte ur igår! Hejsvejs.
Bild från medlemsfesten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0