Kick-off, tatuering o KUNGZLATAN

I onsdags var de kick off på ladan. Jävligt konstigt att va där då de va sommarväder ute men kul hade vi! Drog vidare på Olles o drack o dansade. =) Mådde dock inte så jättebra dagen efter men de är sånt man får ta. I fredags kom pappa upp från dalarna, och jag pappa o ronja åkte mot robertsfors. Vi stannade till i rickleå, och det är helt klart den vackraste platsen på jorden! Där vill jag bo o dö! Sen åkte vi vidare till robban o farmor o farfar! Riktigt länge sen man va där! Vi tog med oss maten ner till farbror Håkan o Bittan o käka middag där. Åsså blev de självklart groggdrickning. Jag skulle jobba dagen efter så jag hade tänkt ta de lugnt, och såå många groggar vart de faktiskt inte. Dock så var dom ganska så stadiga. Vi drog vidare på fest och spelade kubb o roade oss. Natten spenderades i en kall husvagn så jag sov inte mkt! Sen direkt på morron drog vi till burträsk och jag i väg på jobbet för att jobba ett dygn.....trööööött! Men jag överlevde på nåt sätt, tur jag har så bra jobb!

Efter jag vilat en stund efter jobbet så tog jag moppen till stallet för att provrida Lojden! supergo häst! Så nu har jag äntligen en häst att pyssla om lite då och då. Synd bara att det spöregnade hela dagen igår då de va tänkt att jag skulle rida, jaja fick pyssla lite iaf =) Igår gjorde jag också min tatuering! Ajajaj va ont de gjorde, men de var de värt, nu har jag min häst där iaf! Nån som har nåt förslag på va den ska heta?

Skynda skynda hem sen o se fotbollen, och han är ju verkligen KUNG den där ZLATAN! helt klart OUTSTANDING!
Fredrik Öberg och Jag.

Rickleå, Ronja o Farfar =)

Nya tatueringen =) (är ju splitterny så den kommer inte se ut riktigt sådär när den har läkt.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0