Yrboll.

Jag hade tänkt vänta med att rapportera om yran tills de kom upp nå bilder men mina kära vänner har inte fått tummen ur än, så jag får väl skriva innan jag glömmer bort. I alla fall så vann vi den viktigaste matchen, mot Marilyn Monroes. Däremot så blev jag lite förvånad att de var så brfa stämning. Förra året så var det verkligen hatstämning lagen emellan men i år kom vi riktigt bgra överens och hade därmed riktigt kul! Kanske var de för att vi utklassade dom, annars hade då iaf inte jag vart lika glad, tävlingsmänniska som man är. Som ni kanske kan lista ut så gick inte resten av matcherna fullt lika bra. Första matchen va vi för nervösa o dom andra två mötte vi riktigt bra motstånd. Men men man kan ju inte få allt är i världen, vi fick den bästa stämningen o skönaste gänget så jag är nöjd! =) Tack allihopa för en riktigt trevlig dag/kväll/natt! =)

En till grej jag inte berättat om än är att jag har två heltidsjobb i sommar! De lär ju går bra! Haha såhär är de.,... Jag har ju mitt jobb på gruppboendet. Sen så för ett par dar sen fick jag hem en anställningsbekräftelse från äldreboendet(där jag absolut inte vill va) att jag skulle jobba där hela sommarn å. Även fast jag inte sagt något om de eller blivit tillfrågad om jag ska va där. Så jag ringde den chefen och, ni som jobbar inom vården kommer inte bli förvånade, hon hade ingen koll.

På tisdag ska jag äntligen tatuera mig! Nu får jag min kära häst =) Drömde förresten inatt om en råcool tatuering jag vill göra, måste bara få nån som kan rita den exakt som i drömmen, kan bli lite svårt :P

Nu ska jag snart åka in till ume igen. Lövens kick-off. Fast jag tycker ju egentligen inte att de finns något att kicka igång eftersom tobbe är borta men. Ladan it is!
Sen blir ja i ume till på fredag så äre nån som vill ta en fika el nå så slå en pling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0