Flopp.

Jag har insett att jag inte är så bra på att skriva varje dag som jag trodde att jag skulle va, men så är de väl egentligen med allt i början. Man är råtaggad o sen efter ett par dar har nyhetens behag lagt sig och de är inte alls lika kul längre. Ungefär som i lågstadiet då man fick en ny skrivbok, oj va ordentlig man skulle va o skriva såååå fint hela boken. Den idén höll ungefär 2 sidor...

Hur som hellst så har jag haft en lugn o skön helg! Jobbade i lördags heeela dagen så efter de var jag ganska slut, men fick man vila för de? Icket! Skynda skynda hem o göra sig i ordning o ta moppen till Nina o Jon där partajet var i full gång. Jag höll mig dock för ovanlighetens skull nykter! Riktigt fint hus har dom köpt! Väl där blev det melodifestivlaltittande, oväntat att de skulle bli en flopp för sverige, nä. Vi måste inse att man inte kan skicka samma artister o typ samma låtar varje år... Sen är de ju jävligt lätt o sitta o klaga å när man inte röstar själv :P Fast jag fattar inte hur sverige kunde ge dom där mim-artisterna el va dom nu va 10p, de är väl för fan inte nån jävla teater vi ska bedöma. Nä, turkland tycker jag va bäst! Vad tycker ni?!

Igår så va vi o åt middags hos Peters föräldrar, de va gott! =) O Leona har börjat prata nu! De är väl mest blablajodhjfrihfui ;) Men hon försöker ju o jag tycker de är gulligt!

Sommarschemat har jag oxå fått! Jobbar heeela heeela sommarn, förutom då vi ska till pappsen o vnsdagarna. Så vi ses där :P

Yran nästa helg! Jag är laddad! Go GDB!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0