Hej Hopp!

Ja... ALLA har ju börjat blogga, så jag måste väl jag oxå. Efter att ni sett min sida är de väl kanske inte så svårt att lista ut vilket hockeylag jag håller på :P Och om ni fortsätter läsa bloggen lär ni få stå ut med en hel del prat om Löven, laget i mitt hjärta. Nu är de ju dock silly season så alltför mycke ska ja väl inte tjata om dom nu =) Sitter mest på eliteprospects och håller koll =) Vad gör jag annars då? För er som inte vet så bor jag ju i Burträsk. En liten håla långt ute i skogen, som tyvärr ligger i skellefte kommun, aka apkommunen. Å hur kunde jag flytta dit? Jag som HATAR allt som har med skellefte att göra? Ja... Råkade ju träffa en kille härifrån och vips så var jag kär. Så jag lämnade jobbet o lägenheten i vännäs och flyttade hit. Jag har jobbat lite på ett äldreboende här, men de va ingen hit kan ja lova! Så nu är jag överlycklig över att ha fått börja på ett gruppboende för utvecklingsstörda, himla goa är dom! Annars gör man inte så himla mycke i burträsk, tur de finns många trevliga människor här man kan våldgästa. Dock brukar det bli så att alla grabbar sitter o lirar tv-spel och vi tjejer bara sitter o snackar skit, men det är ju ganska trevligt de me!

På valborg ordnade vi maskerad. Ca 40pers kom väl utklädda och fulla i hågen. Riktigt kul hade vi även om det spårade ur lite på slutet. Däremot så var det inte lika kul att städa dagen efter...

Plugga ska jag oxå börja göra! Har ju tänkt bli hippolog i framtiden så jag måste väl börja nu... Men jag är, tro det eller ej, faktiskt riktigt sugen! Åsså kan de ju va bra o ha nåt att göra då man inte jobbar, för just nu är de inte så mycke jobb...

När man är hemma mycket så hittar man på massor man vill göra, t ex så är jag jättejättejättesugen på att skaffa hund! Tror dock inte att jag ska köpa någon nu. Hellst skulle jag vilja ta en på foder så jag får lära mig hur de är att ha hund. Så jag sitter på blocket mest hela dagarna o kollar =)

Nä nu får det räcka för idag! Nu ska ja se hockeyn. HEJA SVERIGE!

559569-12
1:a pris för bästa utklädnand

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0