Heta bollar.

Usch vilket trist väder det är ute! Regnar och är iskallt! Burr! Hoppas det blir bättre till helgen. Jag ska iaf till ume vare sig de blir bra väder eller inte =) Imorgon så blire o grilla o spela brännboll! Måste ju träna inför yran men jag vettefan om de hjälper, blir nog inge bättre ändå ;) Kul ska de bli iaf! Får dock se om de blir nån utgång eftersom jag ska ut me Marie på lördag =)

Pratade med storasyster idag! De går jättebra med bebisen =) Han är såååå söt! Åhh va jag vill åka ner o hälsa på! Tur man är så rik! not! Men men de löser sig nog!

Annars gör jag inte så mycke... Är helt inne i o spela yatzy! Hahah ja har man inget liv så har man, o bor man i burträsk så gör man :P Spelade faktiskt Guitar Hero idag! Första gången på jättelänge! Men takterna sitter i ;)

Läste förresten i tidningen för ett par dar sen att Engla blev våldtagen, Usch! Vissa människor ska man fan skadeskjuta o mata rävarna med. Jag ryser!

"En modig fiende är bättre än en feg vän"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0