Töltrejs!

Ja... kanske dags att skriva nåt nu! Har knappt vart hemma dom senaste dagarna. Kan börja me lördagen. Den tillbringade jag i apstaden me Maggis. Vi var ute i gummark o kollade på dressyrtävlingar. Kan ju lova att man vart duktigt sugen på tävla! Dock lite svårt utan häst, men de ska väl lösa sig så småningom hoppas jag! Efter de drog vi till stallet o Maggis fick visa upp sin fina häst =) Sen for hon ut och red och jag fick lite mockterapi ;) (som min kära vän Lina brukar säga).

Söndag! Nu var de dax för ridning! Maggis jobbarkompis ska starta upp turridning i ljusvattnet, men innan dess var dom tvungen att prova fara ut me alla islänningar samtidigt. Så dom behövde några testpersoner. Å självklart ställde vi upp! Ganska sjukt ändå, man har ridit nästan hela livet o aldrig provat rida islandshäst. Men det var hur kul som hellst! Å fort gick de! Cool gångart tölten! Hur som hellst så har dom skaffat jättefina hästar och jag rekommenderar verkligen att åka dit! www.edallsislandshastar.se

Idag så har jag jobbat hela dagen. Har precis kommit hem och är helt slut! Men jag måste säga att jag verkligen trivs bra på nya jobbet!

Nä nu orkar jag faktiskt inte skriva mer, så vi hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0