Tuta o kör.

Ja, idag har jag vart ute o övningskört me Johnny. Första gången jag körde en bil då ja va tvungen att växla! Haha ni tänker säkert "men hur dum är du, du är 20 å har aldrig kört bil?!" men så är de faktiskt, om man bortser från den gången ja körde automatväxlad på ridbanan ;) Om jag får säga det själv så gick de faktiskt ganska bra, jag tycker iaf att jag va duktig å de är ju faktiskt bara de som räknas! Trodde jag skulle våga köra max 30 typ, men utan att ja tänkte på de så va ja uppe i betydligt högre hastigheter än så! :O Hur som hellst så var de iaf askul o nu jävlar ska jag ta kortet! Hoppas de börjar en intensivkurs snart. Måste bara ringa min käre far o gulla lite först ;)

Satt o tänkte på nationella prov idag ( hur man nu börjar tänka på sånt?!) och funderade på om man kan läsa sina gamla prov nånstans?! Nån som vet? Jag skulle iaf vilja läsa mitt engelska från nian, där ja skrev om hästar o vad dom betyder för mig =) Min lärare sa att hon började gråta när hon läste de så de skulle va kul o se va jag skrev, för jag minns ingenting...

Pratade lite med min storasyster idag oxå. Är ju så spännande nu, tre veckor kvar tills bebisen kommer! Även fast jag blir lika glad va de än blir så måste jag nog erkänna att jag hoppas lite på att de blir en tjej. Då kommer hon bli döpt efter mig. Eller iaf heta Emma i andranamn =) Men hur som hellst så kommer jag va världens stoltaste moster även om de blir en kille!

Peter är i stan nu...o jag fick inte följa med. Så jag sitter hemma o har jättetråkigt. Borde kanske göra något vettigt men ja känner lixom inte de där ile. Helt enkelt så får ja typ fortsätta lägga patians eller hålla på me nå annat beroendeframkallande. Btw Händer i helgen?

O kom ihåg! Once you go green, there's no in between ;)

Kommentarer
Postat av: becca

hah, snygg handskrift. det rockar!

Jag har också börjar övningsköra. Kul ju!

2008-05-08 @ 22:46:08
URL: http://www.smisch.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0