Utmanad.

Oj, jag blev visst utmanad av Annelie /annielie.webblogg.se så jag måste väl tvinga mig själv att skriva lite...

5 saker i min frys
*Bröd*köttfärs*falurkorv*glass*lövbiff

5 saker i min garderob
*Linnen *Tunikor *Koftor *Leggings *Klänningar

5 saker i min väska
*Börs *Mobil *Nycklar *Kalender *Snus
5 saker i badrumskåpet
*Hårspray*Hårspännen *Parfym *Deo *Hårsnoddar

5 saker i min bil
Hoho för jag har ingen bil :P


Sådärja! Jag utmanar Frida friidaboman.blogg.se å Carro carolineelvin.devote.se

Annars då? Jag har ju börjat skolan och det går finfint! Riktigt nöjd med resultaten hitills iaf!

LÖVEN vann en historisk seger igår! De har inte vunnit efter full tid nere i karlskroga på 30år! Men si igår lyckades mitt älskade lag, i seriepremiären o allt =)

I helgen då? Ja de finns många förslag men vilket ska jag välja tro? hmm hmm.

ska jag va helt ärlig så var de inte så kul att blogga som jag trodde, men de är väl för att jag är lika tråkig som alltid =) Nu är de iaf Hells Kitchen på tv! See ya! (om nån månad eller två ;) )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0